Asentaminen yksittäisille käyttäjille

Ohjelmiston suorittaminen ja todentaminen


Kun suoritat ohjelmiston ensimmäisen kerran, voit todennäköisesti käyttää sitä heti. Tämä johtuu siitä, että tuotteesi todennetaan automaattisesti. Yleensä ohjelmiston aktivoimiseksi ei tarvitse tehdä muuta.

 

Joissakin tapauksissa saatat kuitenkin nähdä Let's Get Started (Aloita käyttö) -ikkunan, jossa pyydetään tietoja lisenssistäsi. Sinua pyydetään valitsemaan kolmesta vaihtoehdosta lisenssin tunnistamista varten ja antamaan siihen liittyviä tietoja.

 

Let's Get Started (Aloita käyttö) -ikkunassa on alla olevat kolme vaihtoehtoa. Tarkka sanamuoto riippuu tuoteversiosta.

  • Sign in with your Autodesk ID (Kirjaudu sisään Autodesk ID:llä) Single-user (Yksi käyttäjä) tai Sign in (Kirjaudu sisään). Sinun tarvitsee vain kirjautua sisään Autodesk Account -tilillesi osoitteessa manage.autodesk.com.
    Varmista, että ensisijainen tai toissijainen ylläpitäjä on määrittänyt lisenssin kirjautumisessa käyttämällesi Autodesk ID:lle. Jos näin ei ole, katso lisätietoja Autodesk Account -tilin käyttäjähallinnasta ja pyydä ylläpitäjää myöntämään käyttöoikeus ensin.
  • Use a network license (Käytä verkkolisenssiä) tai Multi-user (Monen käyttäjän lisenssi). Valitse tämä vaihtoehto, jos ohjelmisto on tallennettu tietokoneverkkoon. Sinulta saatetaan pyytää lisätietoja verkkolisenssistäsi. 
  • Enter a serial number (Anna sarjanumero). Valitse tämä vaihtoehto, jos sait sarjanumeron ohjelmiston mukana. Löydät sarjanumeron Autodesk Account -tilin Products and Services (Tuotteet ja palvelut) -kohdasta.

Huomautus: vuoden 2020 ja sitä uudemmissa tuotteissa sisäänkirjautumiseen ei tarvita sarjanumeroa.

 


Tarvitsetko apua? Kysy Autodesk Assistantilta!

Assistant voi auttaa sinua löytämään vastauksia tai ottamaan yhteyttä asiakaspalvelijaan.


Mitä tukitasoja on käytettävissä?

Eri tilaussopimukset tarjoavat erilaisia tukiluokkia. Ota selvää sopimuksesi sisältämän tuen tasosta.

Katso tukitasot