TILIEN HALLINNAN PERUSTEET

Muuta tilausjaksoa


Joillakin alueilla voit muuttaa tilausjaksoasi (esimerkiksi kuukausitilauksesta vuositilaukseen tai kolmen vuoden tilaukseen) verkossa tai ottamalla yhteyttä tukeen.

 

Noudata ohjeita sen mukaan, miten ostit tilauksesi. Jos alueellasi ei ole käytettävissä mitään vaihtoehtoa, anna alkuperäisen tilauksen umpeutua ja hanki uusi tilaus, jolla on eri jakso.


Verkosta ostettujen tilausten jakson muuttaminen

Uutta jaksoasi ei oteta käyttöön, ennen kuin nykyinen jaksosi on päättynyt. Maksua ei veloiteta, ennen kuin nykyinen jaksosi päättyy. Sinua veloitetaan kokonaisuudessaan uuden jaksosi alkamispäivänä.

  1. Kirjaudu sisään Autodesk-tilille osoitteessa manage.autodesk.com.
  2. Valitse Laskutus ja tilaukset > Tilaukset ja sopimukset -kohdassa tuote avataksesi tilaustiedot.
  3. Vieritä alas Uusimistiedot-osioon. Valitse Kausi-kohdassa Muuta.
  4. Valitse Vaihda tilausjaksoa -kohdassa uusi jakso. Esimerkiksi yksi vuosi maksetaan vuosittain.
  5. Valitse Vahvista. Jaksosi muutos vahvistetaan alkamispäivällä, ja saat vahvistussähköpostiviestin. Voit muuttaa jaksoasi uudelleen ennen tätä päivämäärää.

Kumppanin kautta ostettujen tilausten jakson pituuden muuttaminen

Jos sait tilauksesi valtuutetulta Autodesk-kumppanilta, ota yhteyttä kumppaniisi, jotta se voi tehdä muutoksen puolestasi.

 

Voit etsiä kumppanisi yhteystiedot seuraavasti:

  1. Kirjaudu sisään Autodesk-tilille osoitteessa manage.autodesk.com.
  2. Etsi Laskutus ja tilaukset > Tilaukset ja sopimukset -kohdasta sopimuksesi ja valitse Uusi, niin saat näkyviin kumppanin nimen ja sähköpostiosoitteen.

Ota yhteyttä kumppaniisi, jos haluat muuttaa jakson pituutta tämän tilauksen seuraavalle uusimiselle.

Huomautus: Uusi-painike näkyy vain, jos sopimus on umpeutumassa 90 päivän sisällä.


Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.