Tuotteiden käyttöoikeuksia ei tarvitse määrittää käyttäjille yksitellen, koska Autodesk-tilillä käyttäjät voidaan järjestää ryhmiin ja samojen tuotteiden käyttöoikeudet voidaan määrittää kaikille ryhmään kuuluville. Voit myös luoda ryhmiä, jotka vastaavat erityisiä rooleja. Voit esimerkiksi määrittää AutoCAD- ja Revit-ohjelmistot Arkkitehdit-nimiselle ryhmälle. Yhdyskuntasuunnittelun insinööriryhmälle voidaan määrittää esimerkiksi Civil 3D ja Navisworks Manage.
Lisäksi on tärkeää ymmärtää, että Autodesk-tilin ryhmät ovat erilaisia kuin tiimit. Tililläsi on oletuksena automaattisesti yksi tiimi, johon kaikki käyttäjät ja Autodesk-tilaukset kuuluvat. Voit luoda ryhmiä tiimin sisällä. Jos hallinnoit muita tiimejä, ryhmiä ei jaeta niiden kanssa, vaikka ryhmissä olisikin samoja käyttäjiä eri tiimeistä. Katso lisää tietoa tiimeistä Tiimien hallinta -kohdasta.
Huomautus: Ryhmiä ei tueta perinteisessä käyttäjähallinnassa. Lisäksi ryhmiin ei voi lisätä Autodesk Construction Cloud (ACC) - tai ShotGrid-tarjontaa.
Kirjaudu seuraavia toimenpiteitä varten ensin Autodesk Account -palveluun osoitteessa manage.autodesk.com.