Näitä kysymyksiä kysytään usein nimettyihin käyttäjiin siirtymisestä ja Autodeskin isännöimästä lisensoinnista. Katso lisäät tietoa tietoturvasta ja tietosuojasta kohdasta Käyttäjien lisensointitietojen turvallisuus.
Näitä kysymyksiä kysytään usein nimettyihin käyttäjiin siirtymisestä ja Autodeskin isännöimästä lisensoinnista. Katso lisäät tietoa tietoturvasta ja tietosuojasta kohdasta Käyttäjien lisensointitietojen turvallisuus.
Nimetyt käyttäjät todentavat henkilöllisyytensä ja vahvistavat ohjelmiston käyttöoikeuden kirjautumalla sisään Autodesk-tunnuksellaan tai yritystunnuksellaan (jos kertakirjautuminen on käytössä).
Kyllä. Lisensointipalvelun on muodostettava Internet-yhteys, kun käytät tuotetta ensimmäistä kertaa. Näin varmistetaan, että sinulla on tuotteen käyttöoikeus.
Tuote tarkistaa oikeuden aina, kun olet online-tilassa ja kun tuote käynnistetään uudelleen. Jos tuote pysyy auki ja käynnissä, lisenssin käyttöoikeus tarkistetaan 24 tunnin välein. Näin varmistetaan, että tuote on edelleen määritetty käyttöösi, tilaus on yhä voimassa ja että käyttäjäpaikkojen käyttöasteraporttien tiedot päivitetään.
Jos kirjaudut sisään ja pysyt online-tilassa tuotteen ollessa auki, välimuistissa olevat tunnistetietosi päivittyvät automaattisesti joka päivä.
Kun käytät tilaukseen sisältyvää nimettyä lisenssiä yhden käyttäjän käyttöoikeudella, voit olla offline-tilassa enintään 30 päivää keskeytyksettä. Kun olet offline-tilassa, käyttötietoja ei tallenneta käyttöraportteja varten.
Saat 30 päivän aikana tuotteen sisäisiä viestejä, joissa ilmoitetaan, kuinka monta päivää voit pysyä offline-tilassa. Viimeisten kolmen päivän aikana esitetään erilainen viesti, kun ohjelmisto käynnistetään. Viestissä varoitetaan, että sinulla on alle kolme päivää aikaa muodostaa yhteys Internetiin, ennen kuin tuote lakkaa toimimasta.
Voit asentaa tilaukseesi sisältyvän ohjelmiston, jolla on yhden käyttäjän oikeus, enintään kolmeen laitteeseen. Vain yksi aktiivinen istunto voi olla käynnissä kerrallaan. Useamman kuin yhden aktiivisen istunnon käyttö samanaikaisesti eri laitteilla ei ole sopimuksenmukaista, ja sen katsotaan rikkovan palvelumme käyttöehtoja (englanniksi).
Nimettyjen käyttäjien lisensointi perustuu Autodeskin tunniste- ja lisensointitietojen todentamispalveluihin, jotta käyttäjät voivat käyttää ohjelmistojaan. Olemme sitoutuneet rajoittamaan palvelun keskeytymisestä tai suorituskyvystä johtuvia vaikutuksia asiakkaisiin ylläpitämällä korkeaa käytettävyyttä (englanniksi).
Mitä tapahtuu, jos en saa yhteyttä tunnistetietopalveluun Autodeskin teknisen ongelman vuoksi?
Jos tunnistetietopalvelu on poissa käytöstä eikä (tunnin kestävää) käyttöoikeuspistettä ole, et voi todentaa henkilöllisyyttäsi tai käyttää tuotetta.
Mitä tapahtuu, jos en saa yhteyttä lisensointipalveluun Autodeskin teknisen ongelman vuoksi?
Jos käynnistät tuotteen ensimmäistä todennusta varten, saat väliaikaisen käyttöoikeuden, joka on voimassa enintään neljä tuntia. Jos ongelma ei ratkea neljän tunnin kuluessa, sinulle myönnetään toinen väliaikainen käyttöoikeus. Kun lisensointipalvelu toimii jälleen, käyttöoikeutesi myönnetään automaattisesti.
Jos tuote on jo auki, voit jatkaa tuotteen käyttöä enintään 24 tuntia. Jos ongelma ei ratkea 24 tunnin kuluessa, sinulle myönnetään väliaikainen käyttöoikeus. Kun lisensointipalvelu toimii jälleen, käyttöoikeutesi myönnetään automaattisesti.
Käytä resurssejamme löytääksesi tuotedokumentaatioita tai vianmääritysartikkeleja, joita tarvitset ongelman ratkaisemiseksi. Jos et pysty itse selvittämään asiaa, tilauksesi oikeuttaa sinut ottamaan yhteyttä asiakaspalvelijaan.