• Suomi

    Olemme ohjaneet sinut vastaavalle paikalliselle sivustolle, josta löydät paikalliset hinnat ja kampanjat ja jossa voit tehdä ostoksesi verkossa.

    Stay on our U.S. site

 

Tekninen tuki

Erityistä osaamista, saatavillasi

Yrityksesi toimii paremmin oikeilla ohjelmistojen tukipalveluilla. Tämän vuoksi Autodesk Subscription antaa sinulle mahdollisuuden valita tarvitsemasi teknisen tuen tason – tutoriaaleista Community-keskusteluryhmiin ja tukea antaviin asiantuntijoihin.

Subscription-asiakkaat

Kirjaudu hallitaksesi Subscription -tilaustasi välittömästi.

KIRJAUDU HETI

Valitse tarvitsemasi tuki

Autodesk Subscription sisältää kaikki Basic Support -tuen ominaisuudet. Jos tarvitset lisää apua, valitse Advanced- tai Enterprise Priority Support -ohjelma.

Teknisen tuen tasot

Basic Support -tuki (englanti)

Subscription-tilaus sisältää

Edistynyt tuki (englanti)

Tilauksen laajennus

Sisältyy tilauspakettien Ultimate-versioihin*

Tilauksen laajennus

Online-tuelle

Puhelintuelle

Enterprise-asiakkaille

Sisältää:

  • Asennuksen ja asetusten vianmääritys
  • Verkkopohjainen knowledge base -tietokanta, mukaan lukien tutoriaalit, koulutusvideot ja Autodeskin tekniset ratkaisut
  • Web-tuki
  • Nopeutettu community-keskusteluryhmän tuki

Sisältää:

Basic Support -tuen sekä:

  • Rajattoman ensisijaisen 24x5 puhelintuen englanniksi
  • Puhelintuen useilla paikallisilla kielillä paikallisena työaikana
  • Etäyhteystuen
  • Pääsy sovelluskehitysrajapinta (API) tukeen
  • Mahdollisuuden esittää kysymyksiä Autodeskille community-keskusteluryhmistä
  • Pääsyn ainutlaatuisiin koulutus-webcasteihin

Sisältää:

Advanced-tuen sekä:

  • 24x7 puhelintuen vakavuusluokan 1 ongelmille; 24x5 kaikille muille ongelmille
  • Määritetty Support Account Manager (SAM), joka koordinoi, nopeuttaa ja ohjaa palvelu- ja tukitarpeita
  • Määritetty Designated Support Specialist (DSS), joka ratkaisee tekniset ongelmat nopeasti seisokkien minimoimiseksi.
  • Ennakoivat tukipalvelut
  • Vuosittainen roadmap-istunto tuotetiimien kanssa
  • Mahdollisuus toimia vuorovaikutuksessa ylemmän johdon kanssa
  • Mahdollisuus osallistua beta-ohjelmiin
  • Autodesk Developer Network (ADN) -ammatillinen jäsenyys
  • Rajaton määrä nimettyjä soittajia
  • Vakavuustason 1 ongelmien ratkaiseminen aiemmissa versioissa


Osta Maintenance Subscription

Osta Maintenance Subscription yhdessä uuden ohjelmistolisenssin kanssa verkkokaupastamme tai Autodesk-jälleenmyyjältä. Voit lisätä Maintenance Subscriptionin aiempaan lisenssiin ottamalla yhteyttä jälleenmyyjään.

Osta Subscription verkossa (englanti)

Etsi jälleenmyyjä

*Tuotteeseen voidaan soveltaa joitakin poikkeuksia. Tarkista saatavuus.

Huomautus: Subscription-etujen saatavuus vaihtelee tuotteen, kielen ja/tai maantieteellisen sijainnin mukaan. Subscription-ohjelmiin sovelletaan soveltuvia Autodesk Subscription -sääntöjä (englanti) ja / tai Autodeskin käyttöehtoja (englanti).