Tekninen tuki

Erityistä osaamista, saatavillasi

Yrityksesi toimii paremmin oikeilla ohjelmistojen tukipalveluilla. Tämän vuoksi Autodesk Subscription antaa sinulle mahdollisuuden valita tarvitsemasi teknisen tuen tason – tutoriaaleista Community-keskusteluryhmiin ja tukea antaviin asiantuntijoihin.

Subscription-asiakkaat

Kirjaudu hallitaksesi Subscription -tilaustasi välittömästi.

KIRJAUDU HETI

Valitse tarvitsemasi tuki

Autodesk Subscription sisältää kaikki Basic Support -tuen ominaisuudet. Jos tarvitset lisää apua, valitse Advanced- tai Enterprise Priority Support -ohjelma.

Teknisen tuen tasot

Basic Support -tuki (englanti)

Subscription-tilaus sisältää

Edistynyt tuki (englanti)

Tilauksen laajennus

Sisältyy tilauspakettien Ultimate-versioihin*

Tilauksen laajennus

Online-tuelle

Puhelintuelle

Enterprise-asiakkaille

Sisältää:

  • Asennuksen ja asetusten vianmääritys
  • Verkkopohjainen knowledge base -tietokanta, mukaan lukien tutoriaalit, koulutusvideot ja Autodeskin tekniset ratkaisut
  • Web-tuki
  • Nopeutettu community-keskusteluryhmän tuki

Sisältää:

Basic Support -tuen sekä:

  • Rajattoman ensisijaisen 24x5 puhelintuen englanniksi
  • Puhelintuen useilla paikallisilla kielillä paikallisena työaikana
  • Etäyhteystuen
  • Pääsy sovelluskehitysrajapinta (API) tukeen
  • Mahdollisuuden esittää kysymyksiä Autodeskille community-keskusteluryhmistä
  • Pääsyn ainutlaatuisiin koulutus-webcasteihin

Sisältää:

Advanced-tuen sekä:

  • 24x7 puhelintuen vakavuusluokan 1 ongelmille; 24x5 kaikille muille ongelmille
  • Määritetty Support Account Manager (SAM), joka koordinoi, nopeuttaa ja ohjaa palvelu- ja tukitarpeita
  • Määritetty Designated Support Specialist (DSS), joka ratkaisee tekniset ongelmat nopeasti seisokkien minimoimiseksi.
  • Ennakoivat tukipalvelut
  • Vuosittainen roadmap-istunto tuotetiimien kanssa
  • Mahdollisuus toimia vuorovaikutuksessa ylemmän johdon kanssa
  • Mahdollisuus osallistua beta-ohjelmiin
  • Autodesk Developer Network (ADN) -ammatillinen jäsenyys
  • Rajaton määrä nimettyjä soittajia
  • Vakavuustason 1 ongelmien ratkaiseminen aiemmissa versioissa


Osta Maintenance Subscription

Osta Maintenance Subscription yhdessä uuden ohjelmistolisenssin kanssa verkkokaupastamme tai Autodesk-jälleenmyyjältä. Voit lisätä Maintenance Subscriptionin aiempaan lisenssiin ottamalla yhteyttä jälleenmyyjään.

Osta Subscription verkossa (englanti)

Etsi jälleenmyyjä

*Tuotteeseen voidaan soveltaa joitakin poikkeuksia. Tarkista saatavuus.

Huomautus: Subscription-etujen saatavuus vaihtelee tuotteen, kielen ja/tai maantieteellisen sijainnin mukaan. Subscription-ohjelmiin sovelletaan soveltuvia Autodesk Subscription -sääntöjä (englanti) ja / tai Autodeskin käyttöehtoja (englanti).