Asset 12 Asset 10 Asset 15 Asset 15 autodesk_icon_font_04_06_16_kl Asset 11 autodesk_icon_font_04_06_16_kl autodesk_icon_font_1_18_17_start_over-01

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Subscription-asiakkaiden edut

TILAUSASIAKKAIDEN EDUT

Tiettyjen Autodesk-tuotteiden tilaaminen on joustavin ja kustannustehokkain tapa käyttää ja hallita erilaisia ohjelmistotyökaluja.

Katso kaikki tuotteet

Oletko jo tilaaja?

Suorita uusinta tai siirry tilillesi kirjautumalla.

Uusi jälleenmyyjän kanssa

TILAUKSEN EDUT

Niin yksityishenkilöillä, työryhmillä kuin yrityksillä on enemmän vaihtoehtoja kuin koskaan aiemmin.

Yrityksesi koosta riippumatta – olipa kyseessä pieni, keskisuuri tai suuryritys – Autodesk tarjoaa joustavuutta valita oman liiketoimintasi tarpeisiin sopivimmat tilausvaihtoehdot.

Joustavat jaksojen pituudet

Kuukausittaisten, neljännesvuosittaisten*, vuosittaisten ja monivuotisten vaihtoehtojen ansiosta Autodeskin ohjelmistot ovat käytettävämpiä kuin koskaan.

  • Maksa ohjelmistosta vain niin kauan kuin tarvitset sitä
  • Hallitse muuttuvia ohjelmisto- ja budjettitarpeita paremmin
  • Kirjaa ohjelmistokulut projektikohtaisesti
  • Kokeile uusia työkaluja ilman suurta alkuinvestointia

Yhden ja usean käyttäjän vaihtoehdot

  • Yhden käyttäjän käyttöoikeus – soveltuu parhaiten, kun ohjelmistoa tarvitaan vain yhdelle henkilölle
  • Usean käyttäjän käyttöoikeudet* – ihanteellinen tilanteisiin, jossa useampi kuin yksi käyttäjä jakaa ohjelmistolisenssejä.
  • * Tämä vaihtoehto ei ole hankittavissa verkossa. Saat sen ainoastaan valtuutetulta jälleenmyyjältä.

Uusimpien ohjelmistojen käyttöoikeus

Kun tilaat, pääset heti käyttämään uusimpia ohjelmistoversioita ja parannuksia.

  • Paranna tuottavuuttasi hyödyntämällä uusimpia teknologioita sen sijaan, että joutuisit odottamaan suuria tuotepäivityksiä.
  • Päivitä ohjelmisto heti tai valitse aika, joka sopii koko työryhmälle
  • Useat työpöytäohjelmistojen tilaukset (joissa ohjelmisto asennetaan tietokoneeseesi eikä pilveen) tarjoavat myös valinnaisen Autodesk-pilvipalveluiden käytön, kuten suurta laskentatehoa vaativan renderoinnin.

Lisätietoja päivityksistä ja versioista

Katso kaikki pilvipalvelut

Lisätietoa pilvipalveluista (englanti)

Tekninen tuki

Anna meidän auttaa ratkaisemaan ongelmat nopeasti. Jokaisella tilaajalla on oikeus seuraaviin:

  • Autodeskin tukiasiantuntijat – voit varata puhelinajan, keskustella verkossa (rajoitettu saatavuus) tai lähettää meille sähköpostia.
  • Etäyhteystuki — tietoturvallinen suora vianmääritys.
  • Verkkoresurssit – käytä tietämyskantaamme, joka sisältää dokumentaatioita, oppaita, koulutusvideoita ja yhteisötukifoorumeita.

Voit käyttää ohjelmistoa missä tahansa ja käyttää myös aiempia versioita.

Ylläpitotyökalut

Autodesk-tuotteiden tilaaminen tarjoaa yksinkertaistetun ohjelmiston asennuksen ja parantaa käyttäjien hallintaa, jotta voit keskittyä suunnitteluun ja valmistukseen ilman, että sinun tarvitsisi huolehtia ohjelmistosta.

Helppokäyttöisten hallintatyökalujen avulla voit yksinkertaisesti ja tehokkaasti hallita ohjelmistolisenssejä ja käyttöä omasta Autodesk-tilistäsi.

Lisätietoja hallintatyökaluista

  • Yleisiä kysymyksiä

    Tarvitsenko Internet-yhteyden työpöytäohjelmistotilaukseni käyttämiseen?

    Useimpien tilattavien työpöytätuotteiden osalta ohjelmiston käyttäminen ei edellytä verkkoyhteyttä. Ohjelmisto suoritetaan tietokoneessa, ei verkossa. Sinun on kuitenkin oltava yhteydessä Internetiin 30 päivän välein, jotta voimme pitää ohjelmistosi ajan tasalla ja tarkistaa, että tilauksesi on yhä voimassa. Ohjelmiston alkuperäinen asentaminen ja aktivoiminen edellyttää Internet-yhteyttä.

    Jotkin Autodeskin tuotteet mahdollistavat sellaisten pilvipalveluiden käytön, joita ei ole asennettu tietokoneeseesi. Näitä voivat olla valinnaiset palvelut, kuten pilvirenderointi, yhteistyötyökalut ja turvallinen tallennustila. Tarjoamme myös tiettyjä tuotteita, jotka ovat käytettävissä vain pilvipalveluna. Pilvipohjaiset tuotteet vaativat Internet-yhteyden.

    Lähetättekö minulle sähköpostia, ennen kuin tilaukseni uusitaan automaattisesti?

    Kyllä, vuosittaisen ja monivuotisen sopimuksen jaksoilla lähetämme sähköpostimuistutuksen ennen automaattista uusimispäivää. Emme lähetä sähköpostimuistutusta kuukausittaisista uusimisista.

    Voinko peruuttaa palvelun ennen tilauksen päättymistä?

    Voit peruuttaa minkä tahansa verkkokaupastamme ostetun tuotteen tai palvelun tilauksen milloin tahansa – ja jos teet sen 30 päivän sisällä hankinnasta, saat täyden hyvityksen. Voit muokata myös ohjelmistosi uusinta-asetusta Autodesk-tilisi sivulla, jotta tilaustasi ei automaattisesti uusita. Sinulla on ohjelmiston ja palveluiden täysi käyttöoikeus, kunnes tilaus vanhenee.

Asiakkaat, jotka aiemmin hankkivat pysyvän lisenssin ja Maintenance Subscription -tilauksen (joka on nyt nimeltään ylläpitosuunnitelma), saavat edelleen samat edut, jotka on aiemmin tarjottu.

Kaikkia tilausetuja ei ehkä ole saatavilla kaikkiin tuotteisiin ja palveluihin kaikilla kielillä ja/tai alueilla. Tilausohjelmiin sovelletaan Autodesk-tilauksen käyttöehtoja ja/tai Autodeskin palveluehtoja.