• Suomi

    Olemme ohjaneet sinut vastaavalle paikalliselle sivustolle, josta löydät paikalliset hinnat ja kampanjat ja jossa voit tehdä ostoksesi verkossa.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

VALITSE PALVELUPAKETTI TILAUKSELLESI

Autodesk-palvelupaketit

Oletko hankkimassa Autodesk-lisenssiä tai -tilausta? Se kannattaa hankkia hyödyntämällä uusia nimettyjen käyttäjien palvelupakettejamme, jotka tarjoavat erilaisia hallinta-, tuki- ja yhteistyöominaisuuksia kaikenkokoisille organisaatioille.

Ominaisuudet:

Ominaisuudet

  • Laajenna kaikki Kutista kaikki
Standard
Premium
Enterprise
Oppilaitokset

Standard

Yksittäisille henkilöille ja pienille tiimeille

  • Tuotteen käyttöraportti
  • Kaksivaiheinen tarkistus
  • Live-tuki normaaleina työaikoina (8/5)

Kaikkiin tuotetilauksiin sisältyvät edut

Premium

Keskikokoisille ja suurille tiimeille, joissa on vähintään 50 jäsentä

  • Tuotteen käyttöraportti käyttäjätietoineen
  • Kertakirjautuminen (SSO)
  • Live-tuki vuorokauden ympäri (24/7)

Edut saatavana lisähintaan

Enterprise

Erittäin suurille tiimeille

  • Yhdistä tiedot kolmansien osapuolien työkaluihin API-rajapinnan kautta
  • Automatisoi käyttäjien määritykset
  • Asiakastyytyväisyysvastaava

Edut saatavana lisähintaan

Oppilaitokset

Ehdot täyttäville opiskelijoille ja opettajille

  • Maksuton työpöytä-, pilvi-, web- ja mobiilituotteiden käyttöoikeus Autodesk Education -yhteisön kautta
  • Yksi vuosittainen koulutuspalvelupaketin uusimispäivä
  • Omatahtinen opetussuunnitelma ja oppimissisältö

Maksuttomia etuja vahvistetun kelpoisuuden perusteella

Käyttövaihtoehdot

  • Yhden käyttäjän käyttöoikeus

    Määritä ja myönnä käyttöoikeudet yksittäiselle käyttäjälle kiinteään hintaan kuukauden, vuoden tai kolmen vuoden ajaksi.

    Kelpoisuuden vahvistamisen jälkeen opiskelijat ja opettajat saavat maksuttoman yhden vuoden uusimiskelpoisen* yhden käyttäjän koulutuskäyttöoikeuden tuotteisiin ja palveluihin Autodesk Education Communityn kautta.
    *Uusittavissa niin kauan kuin ehdot täyttyvät.

  • Joustava käyttö

    Määritä ja myönnä käyttöoikeudet rajattomalle käyttäjämäärälle joustavaan päivähintaan kolmen vuoden ajaksi.

Raportit

  • Tuotteen käyttöraportti

    Katso yhteenveto siitä, kuinka moni käyttää kutakin tuotetta ja versiota, sekä yleisestä käyttötiheydestä.

  • Tuotteen käyttöraportti käyttäjätietoineen

    Katso, ketkä käyttävät kutakin tuotetta ja versiota, ja miten usein.

  • Lisää omat metatietosi

    Lähetä käyttäjistäsi tietoja (kuten sijainti tai tiimi) tehdäksesi raporteista monipuolisempia.

  • Yhdistä tiedot kolmansien osapuolien työkaluihin API-rajapinnan kautta

    Integroi käyttötiedot API-rajapintojen avulla kolmansien osapuolien työkaluihin ja automatisoi analysoinnin työnkulut.

Hallinnointi ja tietoturva

  • Lisää ja määritä käyttäjiä Autodesk-tilillä

    Kutsu ja määritä käyttäjiä mihin tahansa luettelossasi olevaan tuotteeseen käyttämällä heidän sähköpostiosoitteitaan.

  • Kaksivaiheinen tarkistus

    Lisää käyttäjätileihin uusi suojaustaso.

  • Joukkotuonti

    Lataa .csv-tiedosto, jos haluat lisätä paljon käyttäjiä kerralla.

  • Automatisoi käyttäjien lisääminen

    Lisää käyttäjät käyttäjäluetteloosi automaattisesti ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä.

  • Kertakirjautuminen (SSO)

    Käyttäjät kirjautuvat sisään yritysverkkonsa tunnistetiedoilla tuotteiden käyttöä varten.

  • Automatisoi käyttäjien määritykset

    Määritä globaali käyttöoikeus, jos haluat valita luettelosi kaikille henkilöille määritettävät tuotteet.

  • Hallitse käyttäjän pääsyä latauksiin

    Rajoita tuotteiden lataus vain pääkäyttäjille.

Tuki- ja käyttöönottopalvelut

  • Itse käytettävä online-tuki

    Suorita vianmäärityksiä yhdessä yhteisöfoorumiemme vertaiskäyttäjien ja asiantuntijoiden kanssa sekä hanki vastauksia kysymyksiisi Autodesk Knowledge Network -palvelussa.

  • Verkkokoulutus

    Ohjatut oppimispolut auttavat kiireisiä ammattilaisia pysymään ajan tasalla uusimmista työnkuluista ja parhaista käytännöistä.

    Opiskelijat ja kouluttajat voivat käyttää Autodesk Design Academy -palvelua resurssien saamiseksi etäopiskelua varten. Laadukas verkkokoulutuksemme voidaan integroida saumattomasti opetussuunnitelmaan. Lisäksi käytettävissä on omassa tahdissa suoritettavia kursseja ja projekteja luokkahuoneopetuksen täydentämiseksi.

  • Virtuaalisen asiakaspalvelijan tuki

    Hanki vastaukset kysymyksiisi Autodesk Virtual Agentilta eli AVA:lta.

  • Web-tapaustuki

    Kun lähetät tukipyynnön, saat apua Autodeskin asiantuntijalta yhden arkipäivän kuluessa. Premium- ja Enterprise-asiakkaat saavat nopeutettua apua.

    Opiskelijat ja kouluttajat voivat lähettää tukipyynnön ja saada apua opetusalan tukiasiantuntijalta 48 tunnin kuluessa. Vain englanniksi.

  • Live-tuki normaaleina työaikoina (8/5)

    Ota yhteyttä Autodeskin asiantuntijaan, jos tarvitset apua paikallisena työaikana.

  • Live-tuki vuorokauden ympäri (24/7)

    Voit ottaa yhteyttä Autodeskin asiantuntijaan milloin tahansa, myös öisin ja viikonloppuisin.

  • Perehdytysapu

    Ensimmäisten 90 päivän aikana Autodeskin asiantuntijat auttavat pääkäyttäjiä määrittämään uusia etuja, kuten kertakirjautumisen.

  • Autodesk Accelerator -ohjelmat

    Hyödynnä Autodeskin asiantuntemusta uusien työkalujen, ominaisuuksien ja työnkulkujen omaksumiseksi.

  • Kysy asiantuntijalta -sessiot

    Puhu Autodeskin asiantuntijan kanssa henkilökohtaisesti saadaksesi tietoa tuoteominaisuuksista, uusista toiminnoista, teknisistä vaatimuksista ja muista asioista.

  • Päivitysapu ja -suunnittelu

    Hanki asiantuntijoilta apua Autodeskin työpöytäohjelmistojen päivitysten suunnitteluun, paketointiin ja käyttöönottoon.

  • Tukipyyntöjen hallinta ja pääsyiden ratkaisu

    Designated Support Specialist tarjoaa vastauksia ja ratkaisuja sekä tukipyyntöjen aktiivista seurantaa.

  • Asiakastyytyväisyysvastaava

    Laadi asiakastyytyväisyyssuunnitelma liiketoimintatavoitteidesi saavuttamiseksi yhdessä asiakastyytyväisyysvastaavan kanssa.

  • Autodesk Developer Network -jäsenyys

    ADN Professional -jäseniltä ei peritä jäsenmaksua.

Yhteistyö

  • Autodesk Drive

    Tallenna, esikatsele ja jaa suunnittelutietoja turvallisesti.

  • Jaetut näkymät

    Jaa töitä nopeasti ja turvallisesti sidosryhmien kanssa.

  • Hallinnoi käyttäjiä tiimin mukaan

    Erota tilauksesi ja seuraa käyttöä tiimeittäin.

  • Keskitetty hankinta

    Emoyhtiöt voivat ostaa tilauksia tytäryhtiöille riippumatta tytäryhtiön sijainnista.

Tavallisimmat kysymykset

  • Mikä on tilausten vähimmäismäärä kussakin palvelupaketissa?

    Standard-palvelupaketissa ei ole vähimmäisvaatimusta. Kaikkiin tuotetilauksiin sisältyvät automaattisesti vakio-ominaisuudet ja -palvelut. Ensisijaisena pääkäyttäjänä voit päivittää suunnitelman Premium-palvelupaketiksi, jos sinulla on vähintään 50 Premium-kelpoista tuotetilausta. Jos olet kiinnostunut Enterprise Business Agreement -sopimuksesta, ota yhteyttä Autodeskin edustajaan.

  • Kuinka paljon palvelupaketit maksavat?

    Kaikki tuotetilaukset sisältävät Standard-palvelupaketin, ja ne ovat saatavilla paikalliseen hintaan omalla alueellasi.

    Päivitys Premium-palvelupakettiin maksaa noin 300 USD (OVH) enemmän tuotetilausta kohti.

    Jos haluat kysyä Enterprise-hinnoittelusta, ota yhteyttä suoraan Autodeskin edustajaan.

  • Kuinka palvelupaketin voi ostaa?

    Kaikki verkosta, jälleenmyyjältä tai Autodeskin edustajalta ostetut tuotetilaukset sisältävät Standard-palvelupaketin.

    Jos haluat päivittää palvelupaketin Premium-palvelupaketiksi, ole yhteydessä suoraan Autodeskin jälleenmyyjään tai edustajaan. Jos haluat päivittää palvelupaketin Enterprise-palvelupaketiksi, ota yhteyttä suoraan edustajaan.

  • Mitkä tuotteet ovat oikeutettuja Premium-palvelupakettiin?

    Katso hyväksyttyjen tuotteiden luettelo täältä. Pyrimme aktiivisesti lisäämään Premium-palvelupakettiin Autodesk-tuotteita.

  • Milloin voin päivittää palvelupakettini?

    Jos sinulla on Standard-palvelupaketti ja haluat päivittää sen Premium-versioksi, voit tehdä sen milloin tahansa tai odottaa, kunnes on aika uusia tilauksesi. Jos haluat päivittää palvelupaketin, ota yhteyttä Autodeskin edustajaan.

  • Voinko myöhemmin vaihtaa palvelupaketin suppeampaan versioon?

    Premium-tilaukset ovat ennalta maksettavia yhden vuoden palvelupaketteja. Vuoden lopussa voit uusia Premium-palvelupaketin tai vaihtaa takaisin Standard-versioon, jolloin et voi enää käyttää Premium-etuja.

  • Voinko yhdistää käyttäjiä eri palvelupaketteihin?

    Se ei ole mahdollista. Kun päivität palvelupaketteja, Premium-palvelupaketin on oltava liitettynä kaikkiin ensisijaisen pääkäyttäjän hallinnoimiin tilauksiin. Jos haluat päivittää Premium-palvelupaketin Enterprise-versioksi, ota yhteyttä Autodeskin edustajaan.

  • Entä jos en tarvitse kaikkia palvelupaketin ominaisuuksia? Voinko ostaa joitakin ominaisuuksia erikseen?

    Palvelupakettien ominaisuuksia ei myydä tällä hetkellä erikseen, joten kannattaa valita palvelupaketti, joka sisältää tarvitsemasi ominaisuudet.

  • Onko palvelupaketteja saatavilla voittoa tavoittelemattomille yrityksille tai opiskelijoille?

    Katso koulutuspalvelupaketin usein kysytyt kysymykset

    Yleishyödylliset organisaatiot, startupit ja yrittäjät, jotka tekevät suunnittelutyötä ympäristönsuojelun tai yhteiskunnan hyväksi, voivat hakea maksuttomia ohjelmistoja Technology Impact Program (englanniksi) -ohjelmamme kautta.

  • Voinko saada tukea näille palvelupaketeille omalla kielelläni?

    Takaamme, että tukea on saatavilla englanniksi. Muita kielivaihtoehtoja saattaa olla tarjolla, kun pyydät tukea.

  • Kuinka maksan palvelupakettini?

    Standard-palvelupaketti sisältyy kaikkiin tuotetilauksiin automaattisesti, eikä tästä aiheudu lisäkustannuksia.

    Jos haluat siirtyä Premium-palvelupakettiin, otamme tilannekuvan ensisijaisena pääkäyttäjänä ylläpitämiesi tilausten kokonaismäärästä päivityspäivänä. Tämän jälkeen sinua veloitetaan vuoden ajan Premium-tasolla kyseisen tilannekuvan tilausmäärän perusteella. Seuraamme koko jakson ajan, oletko lisännyt tai poistanut käyttäjiä tai tilauksia, jotta voimme mukauttaa hinnan vastaamaan käyttöä seuraavan uusimisen yhteydessä. Aluksi teemme tämän vuosittain, mutta ilmoitamme sinulle, jos aikataulu muuttuu.

    Jos haluat lisätietoja Enterprise Business Agreement -sopimuksista, ota yhteyttä Autodeskin edustajaan.

  • Kuinka voin ostaa Enterprise Business Agreement -sopimuksen?

    Tietyt yritykset voivat ostaa Enterprise Business Agreement -sopimuksia. Jos olet kiinnostunut tähän vaihtoehtoon perehtymisestä, ota yhteyttä Autodeskin edustajaan.

Koulutustuotteiden usein kysytyt kysymykset

Kuka on oikeutettu Autodeskin koulutuspalvelupakettiin?

Koulutuspalvelupaketti on kaikkien opiskelijoiden ja opettajien saatavilla maailmanlaajuisesti. Ehdot täyttävien opiskelijoiden ja opettajien on opiskeltava tai työskenneltävä kelpuutetussa oppilaitoksessa, ja he voivat käyttää Education Communityn kautta hankittuja ohjelmistoja henkilökohtaisella laitteella vain oppimiseen, opettamiseen, koulutukseen, tutkimukseen tai kehitykseen liittyviin tarkoituksiin.

Miten voin hyödyntää Autodeskin koulutuspalvelupakettia opiskelijana tai opettajana?

Siirry Autodesk Education Communityyn, valitse haluamasi ohjelmisto ja luo Autodesk-tili. Kun täytät koulutusprofiilisi, muista valita koulutusrooliksesi opiskelija tai opettaja ja vahvista sitten oikeutesi Autodeskin koulutuspalvelupaketin maksuttomaan käyttöön.

Voinko opiskelijana tai opettajana hankkia edelleen yhden vuoden yhden käyttäjän koulutuslisenssin Autodesk-ohjelmistoihin?

Se ei ole mahdollista. Koulutuspalvelupaketti tarjoaa yhden vuoden käyttöoikeuden Autodeskin tuotteiden ja palveluiden käyttöön Education Communityn kautta yhdellä uusimispäivällä. Se korvaa yhden vuoden yhden käyttäjän koulutuslisenssit, joita on aiemmin myönnetty opiskelijoille ja opettajille jokaista Education Communityn kautta lisensoitua Autodeskin ohjelmistotuotetta kohden.

Onko oppilaitoksille tarjolla usean käyttäjän koulutuspalvelupaketteja?

Ei. Opettajat ja pätevät oppilaitosten IT-henkilöt tai harjoitustilojen järjestelmänvalvojat, jotka täyttävät kelpoisuusvaatimukset, voivat jatkaa yhden vuoden usean käyttäjän lisenssien ja koulutusverkkolisenssien hankkimista Autodesk Education Communityn kautta sovellettavin ehdoin.

Onko sinulla lisäkysymyksiä?

Kiitos mielenkiinnostasi. Asiantuntija ottaa sinuun pian yhteyttä.

Lisätietoja saat jälleenmyyjältäsi. Jos et tiedä jälleenmyyjääsi, täytä lomake Autodeskin yhteydenottoa varten.

Onko sinulla lisäkysymyksiä?

*Kaikkiin palvelupaketteihin sovelletaan käyttöehtoja. Katso Standard- ja Premium-palvelupakettien käyttöehdot (englanniksi).

**OVH on Autodeskin suosittelema vähittäishinta (ilman rahtia, käsittelyä ja veroja) määritetylle tuotteelle omalla alueellasi tämän ilmoituksen päivämääränä. OVH:ta käytetään vain lisätietona. Todellisen vähittäismyyntihinnan määrittää jälleenmyyjä, ja siihen voivat vaikuttaa valuuttakurssien vaihtelut. Lisätietoja saat jälleenmyyjältäsi. Kaikkea Autodeskin hinnoittelua voidaan muuttaa ilman erillistä ilmoitusta.