Valitse palvelupaketti Autodesk-tilauksillesi

Etsitkö Autodesk-tilausta tai lisenssiä? Osta ne uusista palvelupaketeistamme.

Oletko opiskelija tai kouluttaja? Lue lisää Autodeskin tuotteiden ja palvelujen saatavuudesta koulutukseen.

_

STANDARD

ENTERPRISE

Lyhyesti:

_

Yksittäisille henkilöille ja pienille tiimeille

  • Tuotteen käyttöraportti
  • Kaksivaiheinen tarkistus
  • Live-tuki normaaleina työaikoina (8/5)

Kaikkiin tuotetilauksiin sisältyvät edut

Keskikokoisille ja suurille tiimeille. Kaikki Standardin ominaisuudet ja lisäksi:

  • Kertakirjautuminen ja hakemistosynkronointi
  • Tuotteen käyttöraportti käyttäjätietoineen
  • Live-tuki vuorokauden ympäri (24/7)

Edut saatavana lisähintaan

Erittäin suurille tiimeille. Kaikki Premiumin ominaisuudet ja lisäksi:

  • Oman metadatan lisääminen
  • Latausoikeuksien hallinta
  • Hallittu menestyssuunnitelma

Edut saatavana lisähintaan

Käyttövaihtoehdot

Tilaus

Käyttäjä voi käyttää tuotteita tietyn ajan yhden nimetyn käyttäjän tilauksen kautta.

_

_

_

Flex

Käyttäjät käyttävät tuotteita päivittäisellä hinnalla etukäteen ostettujen tunnusten kautta. Lisätietoja

_

_

_

Raportit

Tilausten käytön raportointi

Katso yhteenveto siitä, kuinka moni käyttää kutakin tuotetta ja versiota, sekä tilauksen yleisestä käyttötiheydestä.

_

_

_

Tilauksen käyttöraportti käyttäjätietoineen

Katso, ketkä käyttävät kutakin tuotetta ja versiota, ja miten usein.

_

_

_

Joustava käytön raportointi

Katso yhteenveto siitä, kuinka monta tunnusta tuote ja käyttäjä käyttävät.

_

_

_

Joustava käyttöraportti käyttäjätietoineen

Katso päivittäinen tunnusten käyttö ja jatkuvat suuntaukset yksittäisille käyttäjille tuotteen ja version mukaan.

_

_

_

Lisää omat metatietosi

Tee raporteista monipuolisempia lähettämällä käyttäjistäsi tietoja (kuten sijainti tai tiimi).

_

_

_

Yhdistä tiedot kolmansien osapuolien työkaluihin API-rajapinnan kautta

Integroi käyttötiedot API-rajapintojen avulla kolmansien osapuolien työkaluihin ja automatisoi analysoinnin työnkulut.

_

_

_

Hallinnointi ja tietoturva

Lisää ja määritä käyttäjiä Autodesk-tilillä

Kutsu ja määritä käyttäjiä mihin tahansa luettelossasi olevaan tuotteeseen käyttämällä heidän sähköpostiosoitteitaan.

_

_

_

Kaksivaiheinen todennus

Lisää käyttäjätileihin uusi suojaustaso.

_

_

_

Joukkotuonti ja -määritys

Lataa .csv-tiedosto, jos haluat lisätä paljon käyttäjiä kerralla.

_

_

_

Ryhmät

Järjestä käyttäjät ryhmiin, jotta voit nopeasti määrittää samat tuotteet monille käyttäjille.

_

_

_

Automatisoi Flex-käyttäjien määritykset

Määritä oletusmääritykset ja valitse, mitkä tuotteet haluat antaa kaikille luettelosi Flex-käyttäjille.

_

_

_

Automatisoi käyttäjien lisääminen

Lisää käyttäjät käyttäjäluetteloosi automaattisesti ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä.

_

_

_

Kertakirjautuminen (SSO)

Käyttäjät kirjautuvat sisään yritysverkkonsa tunnistetiedoilla tuotteiden käyttöä varten.

_

_

_

Hallitse käyttäjän pääsyä latauksiin

Rajoita tuotteiden lataus vain pääkäyttäjille.

_

_

_

Hakemistosynkronointi – yhdistä organisaatiosi hakemisto Autodeskin käyttäjienhallinta-alustaan automatisoidaksesi ryhmä- ja tuotemääritykset

_

_

_

Yhteistyö

Autodesk Drive

Tallenna, esikatsele ja jaa suunnittelutietoja turvallisesti.

_

_

_

Jaetut näkymät

Jaa töitä nopeasti ja turvallisesti sidosryhmien kanssa.

_

_

_

Hallinnoi käyttäjiä tiimin mukaan

Erota tilauksesi ja seuraa käyttöä tiimeittäin.

_

_

_

Keskitetty hankinta

Emoyhtiöt voivat ostaa tilauksia tytäryhtiöille riippumatta tytäryhtiön sijainnista.

_

_

_

Menestyksen suunnittelu

Perehdytysapu

Ensimmäisten 90 päivän aikana järjestelmänvalvojat voivat saada apua uusien etujen, kuten kertakirjautumisen, määrittämisessä

_

_

_

Hallittu menestyssuunnitelma

Rakenna, ota käyttöön ja kerää arvoa asiakkaan menestyssuunnitelmasta yhteistyössä nimettyjen Customer Success Manager (CSM) -edustajien kanssa

_

_

_

Tekninen tuki

Itse käytettävä online-tuki

Vianmääritys muiden foorumien ja asiantuntijoiden kanssa yhteisön foorumeilla ja vastaukset kysymyksiisi Autodesk Knowledge Networkissa (AKN) tai Autodesk Virtual Agentissa (AVA).

_

_

_

Web-tapaustuki

Kun lähetät tukipyynnön, saat apua Autodeskin asiantuntijalta yhden arkipäivän kuluessa. Premium- ja Enterprise-asiakkaat saavat nopeutettua apua.

_

_

_

Live-tuki normaaleina työaikoina (8/5)

Ota yhteyttä Autodeskin asiantuntijaan, jos tarvitset apua paikallisena työaikana.

_

_

_

Live-tuki vuorokauden ympäri (24/7)

Voit ottaa yhteyttä Autodeskin asiantuntijaan milloin tahansa, myös öisin ja viikonloppuisin

_

_

_

Ensisijainen tuki

Saat ensisijaisia vastauksia ja ratkaisuja ongelmiin, jotka liittyvät Autodeskin asiantuntijoiden tukitapausten valvontaan

_

_

_

Ennakoiva tuki

Työskentele asiantuntijoiden kanssa estääksesi ongelmat ennen niiden syntymistä vähentämällä vältettävissä olevia virheitä ja parantamalla käyttöönotto- ja päivitysmenetelmiä.

_

_

_

Autodesk Developer Network -jäsenyys

ADN Professional -jäseniltä ei peritä jäsenmaksua

_

_

_

Käyttöönoton kiihdyttimet

Tarpeen mukaiset kurssit

Opi uusimmat työnkulut vain 15 minuutissa päivässä jäsenneltyjen, toimialakohtaisten moduulien avulla.

_

_

_

Valmiiksi tallennettu valmennus

Katso videoita valmennusistunnoista omalla ajallasi, niin pysyt ajan tasalla uusimmista työnkuluista.

_

_

_

Live-valmennus

Hanki Autodeskin asiantuntijoilta live-valmennusta, joka on räätälöity tiimisi painopistealueille ja yleisiin käyttötapauksiin.

_

_

_

Kysy asiantuntijalta

Puhu Autodeskin asiantuntijan kanssa henkilökohtaisesti saadaksesi tietoa tuoteominaisuuksista, uusista toiminnoista, teknisistä vaatimuksista ja muista asioista.

_

_

_

Lukion jälkeiset opiskelijat kampuksen työpajassa.

Autodesk for Education

Opiskelijat ja opettajat voivat saada ilmaisen yhden vuoden käyttöoikeuden Autodeskin tuotteisiin ja palveluihin, ja ne voidaan uusia niin kauan kuin olet oikeutettu.

Tavallisimmat kysymykset

 

Mikä on tilausten vähimmäismäärä kussakin palvelupaketissa?

Standard-palvelupaketissa ei ole vähimmäisvaatimusta. Kaikkiin tuotetilauksiin sisältyvät automaattisesti vakio-ominaisuudet ja -palvelut. Ensisijaisena pääkäyttäjänä voit päivittää suunnitelman Premium-palvelupaketiksi, jos sinulla on vähintään 10 Premium-kelpoista tuotetilausta. Jos olet kiinnostunut Enterprise Business Agreement -sopimuksesta, ota yhteyttä Autodeskin edustajaan.

 

Kuinka paljon palvelupaketit maksavat?

Kaikki tuotetilaukset sisältävät Standard-palvelupaketin, ja ne ovat saatavilla paikalliseen hintaan omalla alueellasi.

Premium-palvelupakettiin päivittäminen tuo lisäkustannuksia noin 300 USD (ovh) jokaista voimassa olevaa tuotetilausta kohti vuodessa.

Tarjoamme myös 10 prosentin alennuksen 3 vuoden Standard- tai Premium-palvelupaketista.

Jos haluat kysyä Enterprise-hinnoittelusta, ota yhteyttä suoraan Autodeskin edustajaan.

 

Kuinka palvelupaketin voi ostaa?

Kaikki verkosta, jälleenmyyjältä tai Autodeskin edustajalta ostetut tuotetilaukset sisältävät Standard-palvelupaketin.

Jos haluat päivittää palvelupaketin Premium-palvelupaketiksi, ole yhteydessä suoraan Autodeskin jälleenmyyjään tai edustajaan. Jos haluat päivittää palvelupaketin Enterprise-palvelupaketiksi, ota yhteyttä suoraan edustajaan.

 

Mitkä tuotteet ovat oikeutettuja Premium-palvelupakettiin?

Katso hyväksyttyjen tuotteiden luettelo täältä. Pyrimme aktiivisesti lisäämään Premium-palvelupakettiin Autodesk-tuotteita.

 

Milloin voin päivittää palvelupakettini?

Jos sinulla on Standard-palvelupaketti ja haluat päivittää sen Premium-versioksi, voit tehdä sen milloin tahansa tai odottaa, kunnes on aika uusia tilauksesi. Jos haluat päivittää palvelupaketin, ota yhteyttä Autodeskin edustajaan.

 

Voinko myöhemmin vaihtaa palvelupaketin suppeampaan versioon?

Premium-palvelupaketit ovat etukäteen maksettavia 1 tai 3 vuoden palvelupaketteja. 1 tai 3 vuoden jakson lopussa voit uusia Premium-palvelupaketin tai vaihtaa takaisin Standard-versioon, jolloin et voi enää käyttää Premium-etuja.

 

Voinko yhdistää käyttäjiä eri palvelupaketteihin?

Se ei ole mahdollista. Kun päivität palvelupaketteja, Premium-palvelupaketin on oltava liitettynä kaikkiin ensisijaisen pääkäyttäjän hallinnoimiin tilauksiin. Jos haluat päivittää Premium-palvelupaketin Enterprise-versioksi, ota yhteyttä Autodeskin edustajaan.

 

Entä jos en tarvitse kaikkia palvelupaketin ominaisuuksia? Voinko ostaa joitakin ominaisuuksia erikseen?

Palvelupakettien ominaisuuksia ei myydä tällä hetkellä erikseen, joten kannattaa valita palvelupaketti, joka sisältää tarvitsemasi ominaisuudet.

 

Onko palvelupaketteja saatavilla voittoa tavoittelemattomille yrityksille tai opiskelijoille?

Katso koulutuspalvelupaketin usein kysytyt kysymykset

Yleishyödylliset organisaatiot, startupit ja yrittäjät, jotka tekevät suunnittelutyötä ympäristönsuojelun tai yhteiskunnan hyväksi, voivat hakea maksuttomia ohjelmistoja Technology Impact Program -ohjelmamme kautta.

 

Voinko saada tukea näille palvelupaketeille omalla kielelläni?

Takaamme, että tukea on saatavilla englanniksi. Muita kielivaihtoehtoja saattaa olla tarjolla, kun pyydät tukea.

 

Kuinka maksan palvelupakettini?

Standard-palvelupaketti sisältyy kaikkiin tuotetilauksiin automaattisesti, eikä tästä aiheudu lisäkustannuksia.

Jos haluat päivittää Premium-palvelupakettiin, ostat saman verran Premium-palvelupaketin tilauksia kuin sinulla on tuotetilauksia. Tarkistamme tämänhetkisten voimassa olevien tuotetilaustesi määrän ja annamme tarjouksen.

Vain 3 vuoden Premium-palvelupaketit: Jos teet 3 vuoden jakson aikana lisää tuotetilauksia, sinun on ostettava sama määrä Premium-palvelupakettien lisätilauksia, jotta voit jatkaa Premium-palvelupaketin etujen hyödyntämistä näissä lisätilauksissa. Voit ostaa lisää tuotetilauksia milloin tahansa, ja tällöin suoritamme Premium-lisätilauksien päivitykset kunkin tilausvuoden lopussa. Kutsumme tätä tilausten todellisen tilanteen päivitykseksi vuosipäivänä. Todellisen tilanteen päivitys tapahtuu ensimmäisen ja toisen vuoden päättyessä (Premium-palvelupaketin aloituspäivämäärän 1. ja 2. vuosipäivät). Tällöin saat ilmoituksen niiden Premium-palvelupaketin tilausten määrästä, jotka on lisättävä, jotta kokonaismäärä vastaa aiemmin vuoden aikana lisättyjen tuotetilausten määrää. Huomaa, että tilausten todellisen tilanteen päivityksen yhteydessä voimme lisätä vain Premium-palvelupaketin tilauksia. Jos haluat vähentää Premium-palvelupaketin tilausten määrää, voit tehdä niin seuraavan uusimisen yhteydessä. Tällöin voit säätää Premium-palvelupaketin tilausten määrää ja ostaa tarpeen mukaan enemmän tai vähemmän Premium-palvelupaketin tilauksia. Saat lisätietoja Autodesk Knowledge Networkista.

Jos haluat lisätietoja Enterprise Business Agreement -sopimuksista, ota yhteyttä Autodeskin edustajaan.

 

Kuinka voin ostaa Enterprise Business Agreement -sopimuksen?

Tietyt yritykset voivat ostaa Enterprise Business Agreement -sopimuksia. Jos olet kiinnostunut tähän vaihtoehtoon perehtymisestä, ota yhteyttä Autodeskin edustajaan.

Koulutustuotteiden usein kysytyt kysymykset

 

Kuka on oikeutettu Autodeskin koulutuspalvelupakettiin?

Koulutuspalvelupaketti on kaikkien opiskelijoiden ja opettajien saatavilla maailmanlaajuisesti. Ehdot täyttävien opiskelijoiden ja opettajien on opiskeltava tai työskenneltävä kelpuutetussa oppilaitoksessa, ja he voivat käyttää Education Communityn kautta hankittuja ohjelmistoja henkilökohtaisella laitteella vain oppimiseen, opettamiseen, koulutukseen, tutkimukseen tai kehitykseen liittyviin tarkoituksiin.

 

Miten voin hyödyntää Autodeskin koulutuspalvelupakettia opiskelijana tai opettajana?

Siirry Autodesk Education Communityyn, valitse haluamasi ohjelmisto ja luo Autodesk-tili. Kun täytät koulutusprofiilisi, muista valita koulutusrooliksesi opiskelija tai opettaja ja vahvista sitten oikeutesi Autodeskin koulutuspalvelupaketin maksuttomaan käyttöön.

 

Voinko opiskelijana tai opettajana hankkia edelleen yhden vuoden koulutuslisenssin Autodesk-ohjelmistoihin?   

Kyllä. Koulutuspalvelupaketti tarjoaa yhden vuoden käyttöoikeuden Autodeskin tuotteiden ja palveluiden käyttöön Education Communityn kautta yhdellä uusimispäivällä kaikille pyytämillesi tuotetilauksille pakettisi ollessa voimassa.Voit käyttää mitä tahansa koulutuspalvelupaketin alaista tuotetta yhden vuoden uusiutuvan koulutuspalvelupaketin käyttöoikeuden aikana.

Koulutuspalvelupaketti korvaa opiskelijalle tai opettajalle aiemmin myönnetyt yhden vuoden yhden käyttäjän koulutuslisenssit kullekin Education Communityn kautta lisensoidulle Autodesk-ohjelmistolle.  

 

Onko oppilaitoksille tarjolla usean käyttäjän koulutuspalvelupaketteja?

Kyllä. Opettajat ja pätevät oppilaitosten IT-henkilöt tai harjoitustilojen järjestelmänvalvojat, jotka täyttävät kelpoisuusvaatimukset, voivat jatkaa yhden vuoden usean käyttäjän lisenssien ja koulutusverkkolisenssien hankkimista Autodesk Education Communityn kautta sovellettavin ehdoin. 

*Kaikkiin palvelupaketteihin sovelletaan käyttöehtoja. Katso Standard- ja Premium-palvelupakettien käyttöehdot. (englanniksi)

**OVH on Autodeskin suosittelema vähittäishinta (ilman rahtia, käsittelyä ja veroja) määritetylle tuotteelle omalla alueellasi tämän ilmoituksen päivämääränä. OVH:ta käytetään vain lisätietona. Todellisen vähittäismyyntihinnan määrittää jälleenmyyjä, ja siihen voivat vaikuttaa valuuttakurssien vaihtelut. Lisätietoja saat jälleenmyyjältäsi. Kaikkea Autodeskin hinnoittelua voidaan muuttaa ilman erillistä ilmoitusta.

Tervetuloa, ${RESELLERNAME}in asiakkaat

Rekisteröitymällä saat jälleenmyyjätukea

Hyväksyn, että Autodesk voi jakaa nimeni ja sähköpostiosoitteeni ${RESELLERNAME}ille. Tietoja käytetään asennustuen tarjoamiseen sekä markkinointiviestintään.  Ymmärrän, että jälleenmyyjä vastaa näiden tietojen käytöstä ja hallinnasta.

Sähköposti vaaditaan Antamasi sähköpostiosoite on virheellinen.

${RESELLERNAME}