Asset 12 Asset 10 Asset 15 Asset 15 autodesk_icon_font_04_06_16_kl Asset 11 autodesk_icon_font_04_06_16_kl autodesk_icon_font_1_18_17_start_over-01
  • Suomi

    Olemme ohjaneet sinut vastaavalle paikalliselle sivustolle, josta löydät paikalliset hinnat ja kampanjat ja jossa voit tehdä ostoksesi verkossa.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Vertaa tuotteita

Maya vs. Maya LT

Tutustu Maya- ja Maya LT -ohjelmistojen eroihin.

Vertaa tuotteita

Oletustuotteen valintaa ei voi poistaa vertailusta.

Valitse muu tuote vertailtavaksi ennen tämän valinnan poistamista.

Olet valinnut enimmäismäärän vertailtavia tuotteita. Poista tuotteen valinta ennen kuin valitset muun tuotteen vertailtavaksi.

Tuotteet

Kattava 3D-animointi-, mallinnus-, simulointi- ja renderointiohjelmisto.

Kustannustehokas pelinkehitysohjelmisto indie-pelintekijöille.

Maksuton kokeilu (englanti)
Tilaa (englanti)

Lyhyesti:

  • Toteuta mallinnusta, animaatiota, valaistusta ja videotehosteita koskevat visiosi kattavalla 3D-ohjelmistolla.
  • Ammattimainen 3D-työkalu, jonka hinta sopii indie-pelintekijän budjettiin.

Maksat vain käytön mukaan ja saat Mayan uusimman version pienemmillä aloituskustannuksilla, henkilökohtaisella verkkotuella ja aiempien versioiden käyttöoikeuksilla. Lisätietoja.

Kuukausittainen    

Vuosittainen    

Monivuotinen (2 vuotta)    

Monivuotinen (3 vuotta)    

(Sisältää arvioidun ALV:n)

Muovaustyökalut

Muotojen laadinnan työnkulku

NEX-kiihdytetty mallinnustyönkulku

Polygonien pienennystyökalu

Reuna- ja kehyssilmukat

OpenSubdiv-tuki

Topologiapohjaiset symmetriatyökalut

Quad draw -työkalu

Multicut-työkalu

Maalauksen valinta

Maya Paint Effects

Edistyneet UV-työnkulut

Unfold-3D-integraatio

Moninkertainen UV-sarjatuki

Instanssikohtaiset UV-sarjat

3D-tekstuurien maalaustyökalu

Aineiden proseduraalisien tekstuurien kirjasto

2D- ja 3D-proseduraaliset tekstuurit

PSD-tiedostojen tuki

Siirtymäkartat

Turtle-tekstuurien muokkaus

Time Editor

Päivitetty Graph Editor

Dope Sheet Editor

HumanIK -kokovartalon animaatiojärjestelmä

Nopea riggaus

Parallel Rig -arviointi

Ei rajoitusta animaatiotasojen määrälle

2 animaatiotasoa

Sarjakohtainen avaintyökalu

Muokattavat liikejäljet

ATOM-animaatiotiedostojen tallennus ja lataus

Pisteiden rajoitukset

Tähtäyksen rajoitukset

Suuntauksen rajoitukset

Parent-rajoitukset

Pylväsvektorirajoitukset

Skaalan rajoitukset

Geometrian rajoitukset

Normaalit rajoitukset

Tangenttirajoitukset

Liikegrafiikan työkalut    

3D Type

Parannettu vektorigrafiikan työnkulku

Delta Mush -deformaatio

Epälineaarinen deformaatio

Ristikkojen deformaatio

Blend shape -deformaatio

Point-on-curve -deformaatio

Tekstuurien deformaatio

Shrink Wrap -deformaatio

Geodeettinen vokselien pinnoitus

Heat Map -pinnoitus

Pinnan painojen maalaus

Geometrian korvaustyökalu

Maya Muscle -deformaatiojärjestelmä

Wrinkle-deformaatio

Wrap-deformaatio

Sculpt-deformaatio

Soft modification -deformaatio

Cluster-deformaatio

Jiggle-deformaatio

Wire-deformaatio

Monikamera-asettelu ja hallintatyökalut

Skevenssoijan toistolistan pätkän muokkaus

Rasvakynä

Arnold-renderoija

Renderointimääritykset

Vektorirenderoija

Laitteistorenderoijaikkuna

Interaktiivinen fotorealistinen renderoija (IPR)

Toon Shader

Kolmannen osapuolen näyttöikkunan renderoinnin ohitus

Hypershade- ja Visor-työkalut

ShaderFX

Värien hallinta

Microsoft DirectX 11 -tuki

Reaaliaikaiset DX11-varjostustehosteet

HLSL- ja CgFX-tuki

Proseduraalinen tehostealusta Bifrost

XGen Arbitrary Primitive Generator

Maya Fluid Effects

Maya Fur

Maya nHair

Maya nParticles

Maya nCloth

Jäykän ja pehmeän ruumiin dynamiikat

Bullet-fysiikka

MEL-skriptaus

Python-skriptaus

Kirjoita mukautettuja liitännäisiä SDK:lla

Luo mukautettuja Maya-objekteja

Mukauta käyttöliittymä omisteisia työkaluja varten

Microsoft .NET API -tuki

Lataa kolmannen osapuolen liitännäisiä ja työkaluja

Kirjoita mukautettuja objekteja ja liitännäisiä Maya C++ API:lla

Luo mukautettuja käyttöliittymän työkaluja Qt-kehityskehyksen avulla

Viewport 2.0 API

Yhdistäminen Stingray-moottoriin

Send to Unity -vienti

Send to Unreal -vienti

Send to Mudbox -vienti

Pelivientityökalu

Pilvipalveluintegraatio

Node-editori

Tiedostoviittaukset

Alembic-tuki

Näkymän kokoamistyökalut

Automaattinen 3D-kameraseuranta

File Path Editor -käyttöliittymä

Microsoft Windows

Mac OS X

Linux