Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Vertaa tuotteita
Maksat vain käytön mukaan ja saat Mayan uusimman version pienemmillä aloituskustannuksilla, henkilökohtaisella verkkotuella ja aiempien versioiden käyttöoikeuksilla. Lisätietoja. |
|||
---|---|---|---|
Kuukausittainen |
— |
— |
|
Vuosittainen |
— |
— |
|
Monivuotinen (2 vuotta) |
— |
— |
|
Monivuotinen (3 vuotta) |
— |
— |
|
|
|
|
(Sisältää arvioidun ALV:n) |
Muovaustyökalut |
|
|
Muotojen laadinnan työnkulku |
|
|
NEX-kiihdytetty mallinnustyönkulku |
|
|
Polygonien pienennystyökalu |
|
|
Reuna- ja kehyssilmukat |
|
|
OpenSubdiv-tuki |
|
|
Topologiapohjaiset symmetriatyökalut |
|
|
Quad draw -työkalu |
|
|
Multicut-työkalu |
|
|
Maalauksen valinta |
|
|
Maya Paint Effects |
|
|
Edistyneet UV-työnkulut |
|
|
Unfold-3D-integraatio |
|
|
Moninkertainen UV-sarjatuki |
|
|
Instanssikohtaiset UV-sarjat |
|
|
3D-tekstuurien maalaustyökalu |
|
|
Aineiden proseduraalisien tekstuurien kirjasto |
|
|
2D- ja 3D-proseduraaliset tekstuurit |
|
|
PSD-tiedostojen tuki |
|
|
Siirtymäkartat |
|
|
Turtle-tekstuurien muokkaus |
|
|
Time Editor |
|
|
Päivitetty Graph Editor |
|
|
Dope Sheet Editor |
|
|
HumanIK -kokovartalon animaatiojärjestelmä |
|
|
Nopea riggaus |
|
|
Parallel Rig -arviointi |
|
|
Ei rajoitusta animaatiotasojen määrälle |
|
|
2 animaatiotasoa |
|
|
Sarjakohtainen avaintyökalu |
|
|
Muokattavat liikejäljet |
|
|
ATOM-animaatiotiedostojen tallennus ja lataus |
|
|
Pisteiden rajoitukset |
|
|
Tähtäyksen rajoitukset |
|
|
Suuntauksen rajoitukset |
|
|
Parent-rajoitukset |
|
|
Pylväsvektorirajoitukset |
|
|
Skaalan rajoitukset |
|
|
Geometrian rajoitukset |
|
|
Normaalit rajoitukset |
|
|
Tangenttirajoitukset |
|
|
Liikegrafiikan työkalut |
|
|
3D Type |
|
|
Parannettu vektorigrafiikan työnkulku |
|
|
Delta Mush -deformaatio |
|
|
Epälineaarinen deformaatio |
|
|
Ristikkojen deformaatio |
|
|
Blend shape -deformaatio |
|
|
Point-on-curve -deformaatio |
|
|
Tekstuurien deformaatio |
|
|
Shrink Wrap -deformaatio |
|
|
Geodeettinen vokselien pinnoitus |
|
|
Heat Map -pinnoitus |
|
|
Pinnan painojen maalaus |
|
|
Geometrian korvaustyökalu |
|
|
Maya Muscle -deformaatiojärjestelmä |
|
|
Wrinkle-deformaatio |
|
|
Wrap-deformaatio |
|
|
Sculpt-deformaatio |
|
|
Soft modification -deformaatio |
|
|
Cluster-deformaatio |
|
|
Jiggle-deformaatio |
|
|
Wire-deformaatio |
|
|
Monikamera-asettelu ja hallintatyökalut |
|
|
Skevenssoijan toistolistan pätkän muokkaus |
|
|
Rasvakynä |
|
|
Arnold-renderoija |
|
|
Renderointimääritykset |
|
|
Vektorirenderoija |
|
|
Laitteistorenderoijaikkuna |
|
|
Interaktiivinen fotorealistinen renderoija (IPR) |
|
|
Toon Shader |
|
|
Kolmannen osapuolen näyttöikkunan renderoinnin ohitus |
|
|
Hypershade- ja Visor-työkalut |
|
|
ShaderFX |
|
|
Värien hallinta |
|
|
Microsoft DirectX 11 -tuki |
|
|
Reaaliaikaiset DX11-varjostustehosteet |
|
|
HLSL- ja CgFX-tuki |
|
|
Proseduraalinen tehostealusta Bifrost |
|
|
XGen Arbitrary Primitive Generator |
|
|
Maya Fluid Effects |
|
|
Maya Fur |
|
|
Maya nHair |
|
|
Maya nParticles |
|
|
Maya nCloth |
|
|
Jäykän ja pehmeän ruumiin dynamiikat |
|
|
Bullet-fysiikka |
|
|
MEL-skriptaus |
|
|
Python-skriptaus |
|
|
Kirjoita mukautettuja liitännäisiä SDK:lla |
|
|
Luo mukautettuja Maya-objekteja |
|
|
Mukauta käyttöliittymä omisteisia työkaluja varten |
|
|
Microsoft .NET API -tuki |
|
|
Lataa kolmannen osapuolen liitännäisiä ja työkaluja |
|
|
Kirjoita mukautettuja objekteja ja liitännäisiä Maya C++ API:lla |
|
|
Luo mukautettuja käyttöliittymän työkaluja Qt-kehityskehyksen avulla |
|
|
Viewport 2.0 API |
|
|
Yhdistäminen Stingray-moottoriin |
|
|
Send to Unity -vienti |
|
|
Send to Unreal -vienti |
|
|
Send to Mudbox -vienti |
|
|
Pelivientityökalu |
|
|
Pilvipalveluintegraatio |
|
|
Node-editori |
|
|
Tiedostoviittaukset |
|
|
Alembic-tuki |
|
|
Näkymän kokoamistyökalut |
|
|
Automaattinen 3D-kameraseuranta |
|
|
File Path Editor -käyttöliittymä |
|
|
Microsoft Windows |
|
|
Mac OS X |
|
|
Linux |
|
|