• Suomi

    Olemme ohjaneet sinut vastaavalle paikalliselle sivustolle, josta löydät paikalliset hinnat ja kampanjat ja jossa voit tehdä ostoksesi verkossa.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Lisää paikka tilaukseesi

Jos ostit tilauksen suoraan Autodeskin verkkosivustolta, sinun on helppo lisätä paikkoja milloin tahansa Autodesk Account -tililtäsi. Me sovitamme tilauksen päättymisajankohdat ja suhteutamme kustannukset.

Paikkojen suojaan lisäämisen edut

  • Saat joustavuutta

    Lisää tilauksiisi paikkoja Autodesk Account -tililtäsi itsepalveluna, kun tarvitset niitä.

  • Kohdista yhteen uusimispäivämäärään

    Tee uudistukset ennustettaviksi ja koordinoiduiksi kohdistamalla kaikki paikat yhteen uusimispäivämäärään.

  • Nauti kohtuullisesta hinnoittelusta

    Optimoi kustannuksesi lisäämällä paikkoja milloin tahansa tilauksesi voimassaoloaikana, kun tarvitset niitä.

Kuinka paikka lisätään tilaukseesi

Jos ostit tilauksesi suoraan Autodeskin verkkosivustolta, voit lisätä paikkoja helposti ja turvallisesti milloin tahansa suoraan Autodesk Account -tililtäsi *. Näytä, miten se tehdään

  • KIRJAUDU AUTODESK ACCOUNT -TILIISI

    Valitse Laskutus ja tilaukset > Tilaukset ja valitse tuote, jossa tilaustietosi näkyvät.

  • Vaihe 2: Lisää niin monta paikkaa kuin tarvitset

    Valitse Lisää paikkoja ja ilmoita, kuinka monta uutta paikkaa haluat ostaa.

  • Vaihe 3: Tarkista ja siirry kassalle

    Voit tarkistaa ja lähettää tilauksesi valitsemalla Jatka.

* Huomautus: Tämä ominaisuus ei ehkä ole käytettävissä kaikilla alueilla. Jos Lisää paikkoja -vaihtoehtoa ei näytetä Autodesk Account -tililläsi, ota yhteyttä jälleenmyyjään tai keskustele myyntitiimimme kanssa soittamalla numeroon +358 75 326 77 39.

* Huomautus: Tämä ominaisuus on käytettävissä vain tuotteille, jotka on ostettu suoraan Autodeskin verkkosivustolta Yhdysvalloissa, Kanadassa tai Euroopassa.

Tarvitsetko apua nykyisten tilauksiesi hallinnassa?

Jos tarvitset apua paikkojen ostamisessa, hallinnoinnissa tai rahoituksen kaltaisten vaihtoehtoisten maksutapojen selvittämisessä, keskustele myyntitiimimme kanssa soittamalla numeroon +358 75 326 77 39

Usein kysyttyjä kysymyksiä paikkojen lisäämisestä

  • Oikeuttavatko kaikki tilaukseni paikan lisäämiseen?

    Kaikissa tilauksissa ei voi lisätä paikkaa suoraan Autodesk Account -tililtäsi. Jos ostit ennen vuotta 2016 tai Yhdysvaltojen, Kanadan tai Euroopan ulkopuolella, et ehkä ole oikeutettu ostamaan paikkoja suoraan Autodesk Account -tililtäsi. Tarkista, onko Lisää paikka -vaihtoehto käytettävissä. Tee edellä kuvatut toimet. Jos tämä vaihtoehto ei ole käytettävissä, ota yhteyttä jälleenmyyjään tai keskustele myyntitiimimme kanssa soittamalla numeroon +358 75 326 77 39

    Kaikissa tilauksissa ei voi lisätä paikkaa suoraan Autodesk Account -tililtäsi. Jos ostit ennen vuotta 2016 tai Yhdysvaltojen, Kanadan tai Euroopan ulkopuolella, et ehkä ole oikeutettu ostamaan paikkoja suoraan Autodesk Account -tililtäsi. Tarkista, onko Lisää paikka -vaihtoehto käytettävissä. Tee edellä kuvatut toimet. Jos vaihtoehtoa ei näy, se ei ole käytettävissä.

  • Kuinka monta paikkaa tarvitsen?

    Tilauksesi paikkojen lukumäärän tulee olla sama kuin niiden käyttäjien lukumäärä. Voit optimoida paikkojen määrän paikkojen käytön raportoinnin avulla. Järjestelmänvalvojat voivat seurata, ketkä käyttäjät ovat aktivoineet heille osoitetut tuotteet ja niiden käyttötiheyden.

  • Miksi en näe Lisää paikka -vaihtoehtoa Autodesk Account -tililläni?

    Tämä ominaisuus ei ole käytettävissä kaikilla alueilla. Jos Lisää paikkoja -vaihtoehtoa ei näytetä Autodesk Account -tililläsi, tilauksesi ei välttämättä ole oikeutettu paikkojen hallintaan itsepalveluna. Ota yhteyttä jälleenmyyjään tai keskustele myyntitiimimme kanssa soittamalla numeroon +358 75 326 77 39.

    Tämä ominaisuus ei ole käytettävissä kaikilla alueilla. Jos Lisää paikkoja -vaihtoehtoa ei näytetä Autodesk Account -tililläsi, tilauksesi ei välttämättä ole oikeutettu paikkojen hallintaan itsepalveluna.

  • Voinko lisätä paikkoja tilaukseen milloin tahansa?

    Kyllä, voit lisätä paikkoja tähän oikeutettuun tilaukseen milloin tahansa. Suhteuttaminen perustuu nykyisen tilauksen jäljellä olevaan voimassaoloaikaan. Kaikki paikat uusitaan seuraavana tilauksen uusimispäivänä.

  • Voinko poistaa yhden paikan ja säilyttää muut?

    Kaikki paikat pysyvät voimassa seuraavaan uusintakauteen saakka, jolloin ne raukeavat, jos niitä ei uusita. Paikkaa ei voi poistaa ennen sen voimassaolon päättymistä.

  • Mistä saan teknistä tukea?

    Voit käyttää teknistä tukea parhaaksi katsomallasi tavalla: puhelimella, online-keskusteluyhteydellä, sähköpostitse tai etätyöpöytäyhteydellä. Katso kaikki tukivaihtoehdot.